Pozdravljeni na naši novi spletni strani s prenovljeno grafično podobo. Le ta predstavlja zgolj delček mozaika prenovljenega delovanja Termodrona z večjo ponudbo kot do sedaj. Upamo, da boste imeli dobro izkušnjo z brskanjem po spletni stani in spoznavanjem nabora novih storitev s katerimi bomo pomagali kmetom v Sloveniji in na Hrvaškem do boljših rezultatov s pomočjo znanja preciznega poljedeljstva.

Poleg samih osnovnih storitev, ki so namenjene profesionalnim kmetijam, predstavljamo digitalne obrazce Termodron Forms, ki so namenjene za uporabo na manjših kmetijah za boljšo organizacijo del in manj papirologije.

Operacija “Marketinško prodajna strategija, CGP in komunikacijska orodja” je bila izbrana za sofinanciranje na Javnem pozivu za sofinanciranje digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (www.eu-skladi.si). Zajemala je:

• Izvedbo nadgradnje spletne strani in optimizacije za tuje trge za trženje osnovne storitve Termodron (ponudba storitev pregleda kmetijskih zemljišč z droni in sateliti), Termodron Forms obrazcev (za vodenje kmetijskih evidenc) za Hrvaški trg,

• Pripravo in optimizacijo CGP-ja in prodajnih kanalov produkta FarmScan (generalni pregledi kmetijskih zemljišč s sateliti in drugimi rešitvami) za EU trg,

• Pripravo CGP in trženjskih materialov za komunikacijo z zunanjimi trgi (predloge predstavitev, flyerji, roll-up, oblikovanje predlog dokumentov in predstavitev (skladno s CGP), mail podpisi

• SEO optimizacijo za posamezne trge (Slovenija, Hrvaška, EU), analitična orodja za spremljanje prodajnih statistik, komunikacijskih kanalov preko družabnih omrežij, multilingual podpora

Po koncu operacije je pričakovano polno obratovalno spletno mesto z vsemi implementiranimi funkcionalnostmi in vključenimi v prodajno/marketinško strategijo podjetja. Cilj projekta je izboljšati konkurenčnost poslovanja v času epidemioloških razmer saj je komunikacija do naših strank v tujini preko digitalnih kanalov ena izmed boljših rešitev, še posebej zaradi odpovedi sejmov in drugih dogodkov, ki so zelo pomembni za vzpostavitve kontaktov z našimi kupci. Cilj je povečanje prepoznavnosti in povečanje prodaje v Q2/2021.

Višina nepovratnih sredstev, ki smo jih prejeli za sofinanciranje operacije, je 5.000 EUR.

Vsekakor bomo veseli vašega odziva. vprašanj in komentarjev, ki nam jih lahko pošljete na info@termodron.si